1.541.758 fotó  |  14.770 galéria  |  8.203 cikk

Magazin

Riport

2017-05-23  |  Vági Márton

Így csapasd a kondiba

Megpróbálunk összeszedni néhány jó tanácsot ahhoz, hogy a konditermek királya lehess. Nem egyszerű, bőven vannak riválisok, de ha megfogadod ezeket, akkor simán te lehetsz a helyi „basszájba”.

Kezdjük rögtön az érkezéssel. Azt remélem mondanunk sem kell, hogy csak a pronyók járnak gyalog vagy ne adj Isten biciklivel. Te parkold le a bömöst a kondi előtt úgy, hogy minimum 2 helyet foglalj el. Ilyenkor már az érkezéskor is láthatják, hogy nem akárki jött meg. Belépés a terembe, átöltözés (trikó vagy feszülős póló!) 50 gramm kreatin (haladóbbaknak valamilyen injekciós anabolikus szteroid, mert plusz pár kiló izmot simán megér az, hogy később ne álljon fel, és ne legyen gyereked…). A hétköznapi emberek általában bemelegítéssel kezdenek, de azt nyugodtan hagyd ki, hülyeség. Simán húzódzkodj párat, és jöhet is az edzés lényegi része: mell, bicepsz.

Olyan hülyeségeket, mint lábnap, kardiózás, szálkásítás felejts el. Tömeget növelj, és fekve nyomj, illetve bicepszezz. Fekve háromszor-négyszer (ne többször!) nyomj bele a 140 kilóba - fontos, hogy közben ordíts, mint egy sakál, pláne ha jó csajok is vannak a teremben - utána fogj meg két egykezes súlyt (minimum 25 kiló/rúd) és a lehető leghangosabb „ccccccch” hangok kiadása közben tolj belőle pár sorozatot. Minden, hangsúlyozom minden sorozat végén a lehető legnagyobb erővel baszd le a súlyt a földre. Akkor mindenki hallani fogja, hogy te mekkora állat vagy. Az edzés végén néhány hülye gyerek nyújtani szokott, de te csak hangosan röhögd ki őket. Jöhet a fehérje, három kiló csirkemell 2 kiló rizzsel. Egészségedre, holnap ugyanígy, ugyanezt.

És akkor tegyük egy pillanatra félre a viccet és az iróniát: nagyon fontos, hogy sportolj rendszeresen. Ez a sport akár lehet konditermi edzés is. De semmiképpen se úgy csináld, ahogy fent leírtam. NE azért járj el edzeni, hogy két centivel nagyobb legyen a bicepszed. Pláne ne azért, hogy imponálj a lányok előtt. Ha az csak 48-as karokkal megy, akkor bizony van egy rossz hírem: nem te fogsz kelleni nekik, hanem csak az izmaid. Csak és kizárólag azért járj el edzeni, hogy te jól érezd magad, hogy te fitt legyél, és egészséges. Ha nem érzed jól magad a kondiban, akkor válassz más sportot. Menj el futni, biciklizni, keress valamilyen labdajátékot, tök mindegy. Csak azért ne „baszd ki” magad, hogy megfelelj a társadalmi normáknak. Hidd el, egy normális nőt sem fogsz érdekelni, ha izmos vagy, de amúgy meg egy kulturálatlan, műveletlen bunkó vagy. Edz, sportolj, mozogj: ne másért, magadért. És ami ennél is fontosabb: ne tedd tönkre a saját egészségedet mindenfajta hülye doppingszerekkel: mert hiába vagy kibaszva, ha a farkad mihaszna…

Magazin

Magazin >>

Képek

Képek >>

Eseménynaptár

Kedvenc Programjaid>>

Szólj hozzá

Partyzoo a Facebook-on